Poradna Hodinky


Autor: Registrovaný uživatel | Vloženo: 21.09.2018 000 11:55 | Témata: Poradna Hodinky

Registrovaný uživatel

Registrovaný uživatel

Záruční servis

Dobrý den, ráda bych se zeptala, jakým způsobem probíhá záruční servis hodinek, když jsou kupované na internetu..?
Děkuji Kabátová

  • 22. listopadu 2018 - Odpověď partnera sekce hodinky-365.cz

    Dobrý den paní Kabátová,

    jestli jsou hodinky kupované přes internet nebo v kamenné prodejně nemá na reklamaci vliv. Prodejce, který Vám hodinky prodal, je povinen Vaši reklamaci do 30 dní vyřídit. Pošlete tedy hodinky s průvodním dopisem, kde bude napsán důvod reklamace, na jejich adresu. Doporučuji si také při zasílání balíčku nechat od české pošty vyplnit doručenku, jako doklad o tom, že jste balík opravdu odeslala.

    Důležitější než rozdíl nákupu na internetu nebo v kamenné prodejně je, zda jste hodinky kupovala u autorizovaného prodejce nebo neautorizovaného prodejce. Aut. prodejce má servis vždy zajištěn, což bývá u neautorizovaného problém. Neautorizovaný prodejce Vám může házet klacky pod nohy a znepříjemňovat Vám život. Nechci Vás tím ale strašit, hodinky zašlete a uvidíte. Pokud budete chtít, mohu pro Vás zjistit, zda Váš prodejce je autorizovaný nebo Vám jakkoli jinak pomoci. Klidně se na nás obraťte, rádi Vám pomůžeme.

    S přáním hezkého dne

    Radek Vyhlídal, hodinky-365

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne

Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.