Poradna Hodinky


Autor: | Vloženo: 21.04.2010 000 15:03 | Témata: Poradna Hodinky

The One

Opravuji svůj předchozí dotaz,jak řešit reklamaci u výhradního dovozce (firma z Brna) když reklamace trvá už tři měsíce, máte někdo podobnou zkušenost?

  • Anonymní uživatel

    Anonymní uživatel

    22. dubna 2010

    Dobrý den,

    pokud se jedná o záruční opravu, musí být reklamace vyřízena max. do 30 dní. Poté máte nárok na vrácení kupní ceny.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Anonymní uživatel

      22. dubna 2010 - Anonymní uživatel

      To právě vím jen ted nevím co s tím když nemám v ruce krom potvrzení z pošty žádný doklad o zaslání na firmu na reklamaci, pokaždé slíbí že je to na cestě a nic víc,balík vyhlížím už skoro dva měsíce.


Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.